Órarend

Balatonalmádi

HÉTFŐ KEDD SZERDA CSÜTÖRTÖK PÉNTEK

9.00-10.00

Gerincjóga

Bajcsy u. 71.

18.00-19.00

Köredzés

Rákóczi u. 37.

18.00-19.00

Köredzés

Rákóczi u. 37.

19.00-20.00

Gerincjóga

Rákóczi u. 37.

19.00-20.00

Bosu gerinctréning 

Rákóczi u. 37.

A foglalkozásokra a napi jegy 1300 Ft,
az 5 alkalmas bérlet 6000 Ft, a 10 alkalmas bérlet 11.000 Ft.

Laczó Kriszta Almádi jóga fitnesz bosu edző

Óratípusok

Eszközös köredzés

Köredzéseimen 3-5 állomáson csoportokra bontva végezzük a gyakorlatokat. Minden állomáson más eszközökkel 3-4 feladat vár, és kb. 30 s munkavégzést kb. 10 s pihenő követ. Az edzésen saját testsúlyunkat, kézi súlyzót, súlylabdát, softballt, gumiszalagot, gumigyűrűt, step padot, bosut, gymsticket, csúszókorongot használunk, így a lehetséges gyakorlatok száma végtelen.

Az erősítő elemeken kívül kardió (pulzust megemelő) gyakorlatokat is végzünk, mert ez segíti a fogyást, és ezzel tudjuk a szívünket és a keringési rendszerünket karbantartani.

Rendkívül népszerű óra, mert a saját tempótokban, a saját edzettségi szinteteken dolgoztok a megadott ideig, fogyaszt, erősít, megpörget, nem kell ritmusra dolgozni. Nők és férfiak részére egyaránt ajánlott.

 

Bosu gerinctréning

Mi is az a bosu? Egy rövid kis videót ajánlok figyelmedbe:

Egy levegővel felfújt félgömböt képzelj el, melynek stabil fele kemény, gömbölyű fele rugalmas anyagból készült.

Használata során az instabil közegben sokkal több izmunk aktivizálódik, mint stabil közegben. Különösen a törzs izmait fejleszti, mert az egyenysúlyozás miatt azokat fokozottabban használjuk.

A koncentrálás pedig jótékony hatással van idegrendszerünkre és az összpontosításra. Az óra kissé táncosabb, ritmusosabb, olyan mint egy step aerobic, csak bosun kerülnek végrehajtásra a lépések, erősítések.

Nagy előnye még, hogy rugalmas felületre lépsz, ezzel a térdizületed teljes mértékben megkíméled.

Néhány évvel ezelőtt, amikor az önmegvalósítási céljai érdekében Kriszta a támogatásomat kérte, olyan pozitív felismeréssel lépett tovább az életútján, hogy önmaga korlátait legyőzve a korábban elképzelhetetlent is képes létrehozni.

Csupán változtatás kell hozzá. Ezt a hozzáállást adja tovább sportfoglalkozásain, melyeken hitelességével, egészségtudatosságra neveléssel, megbízható, figyelmes és határozott támogatásával másokat is változtatásra, életmódváltásra motivál.

Szívből ajánlom Kriszta személyes és online alakformáló edzésprogramjait, jóga foglalkozásait mindazoknak, akik szeretnék megőrizni egészségüket, fiatalságukat, formás alakjukat és mozgékonyságukat, valamint szeretnének tudatosan változtatni testi-lelki egyensúlyunk megtartása érdekében.

Molnár Szilvia

Molnár Szilvia vezetői coach, tréner, karriertanácsadó , www.kreativfejlesztes.hu

Gerincjóga

Jógafoglalkozásaimon fókuszba helyeztem a gerincet, mint testünk alappillérét.

Gerincünk adja stabilitásunkat, tartja testünket, törzsizmaink eredési és tapadási pontjaként is funkcionál. Egészséges gerinccel könnyűek és fiatalosak a mozdulataink, szép a testtartásunk, hírből sem ismerjük a derék- és hátfájást.

Egy alapos óra eleji teljes test átmozgatást követően a gerinc kimozgatásait végezzük minden irányban, nyújtózkodunk, erősítjük a gerinchez kapcsolódó izmokat, a mai ember életmódjából adódóan megrövidült izmokat megnyújtjuk, mindezt légzésünk lassú ütemében, lágy dallamokra, hangulatos környezetben.

A jóga pózai energetizálnak, ugyanakkor ellazítanak, megnyugtatnak.

Néhány évvel ezelőtt, amikor az önmegvalósítási céljai érdekében Kriszta a támogatásomat kérte, olyan pozitív felismeréssel lépett tovább az életútján, hogy önmaga korlátait legyőzve a korábban elképzelhetetlent is képes létrehozni.

Csupán változtatás kell hozzá. Ezt a hozzáállást adja tovább sportfoglalkozásain, melyeken hitelességével, egészségtudatosságra neveléssel, megbízható, figyelmes és határozott támogatásával másokat is változtatásra, életmódváltásra motivál.

Szívből ajánlom Kriszta személyes és online alakformáló edzésprogramjait, jóga foglalkozásait mindazoknak, akik szeretnék megőrizni egészségüket, fiatalságukat, formás alakjukat és mozgékonyságukat, valamint szeretnének tudatosan változtatni testi-lelki egyensúlyunk megtartása érdekében.

Molnár Szilvia

Molnár Szilvia vezetői coach, tréner, karriertanácsadó , www.kreativfejlesztes.hu

Írj nekem!

13 + 2 =

Laczó Kriszta fitneszoktató